Arkadaşlar 22 haftalık hamileyim. 16. Haftaya kendi doktorum muayeneye girdiğimde cinsiyetini söyliyim mi yada kağıda yazayım parti istersen dedi ben söylemesini istedim eşimi içeri aldı ve doktorum bir süre baktıktan sonra bence kız dedi. 19. Haftada kanama ile gittiğim acil doktoru bana güvenme detaylıyı bekle ama bebeğin kıza benziyor dedi. 21+1 de detaylıda bebeğimin pozisyonu iyi değildi farklı bir doktor inceledi tıpta cinsiyeti sorduğumda doktorun daha önce tahminde bulunmadı mı dedi bulundu kız olduğunu söyledi dedim, hatta yiğit beyde bir tahmin yapmıştı dedim o da kız dedi dimi dedi evet o da kız dedi dedim. Aynen kız çünkü dedi. Ama ben sanki emin olamıyorum gibi kesin midir sizce birde bebeğimin cinsiyetini paylaşmak istiyorum bebeğime bakar mısınız fotosunu atsam tahmin yapan arkadaşlar vardı :)