Cnsy00 Fincan bende 4 gün bunları yaşadım sonra regl oldum test yapmıştım negatifti inşallah senin pozitif olur
Eylul2019 Fincan canm adet olmuşsun ama kisa ve az olmuşsun.hamilelik degil bu.eger hamilelik olsaydi 3 gun once yaptigin testte cikardi.cunku o zaman da adetin gecmis oluyor.
Gny18 Fincan hadi yap bize de guzel haber ver sevinek azcık kızz 😍 çıkmazsa da üzülme bi kac gun sonra yine yaparsin yada kan verirsin.