Minanurygt Kızlar doktorun deyimine göre son 20 gün kaldı ama önce de gelebilir belki kızım ama hala belirti yok ne diyorsunuz benim gibi olanlar var mı
edis22 Minanurygt hayirlisiyla insallah saglikla hepimiz kucagimiza alalim. Darisida bize🤲🏻 bizimde son 49. Ama ben sezaryen dusunuyorum 14gun erkenden aliniyormus diye duydum. 14u dusersek heralde bi 35 falan kaliyor bizimde allahin izniyle🤲🏻🥰 siz normal dusunuyorsunuz dimi?
Aslihan-_-95 Minanurygt benimde son 25 ama tek eksiğimiz bebisin başı hala yukarida inatla dönmüyor sizinki döndü mu 😁
Minanurygt Benim de yarın kontrolüm var kızlar malesef bn yurt dışında yaşadığım için sezeryan gibi bi durum mümkün degıl burda . 😁 böyle biliyim hiç sancı fılan yok çok rahat bence sımdı ki bebekler 😁 yada bizler mi acele edıyoruz
Minanurygt Ayyy kızlar ben o Zaman ümitsiz vakayım desenize 😁 bekliyim bari sıra mı 😁😁 Birde doğsun az toparlansın 7. Ayın 15 izine gideceğiz asıl amacım o 😁 ama malesef gelmek istemiyor bence 😁
Liyasmum Minanurygt benimde son 20 , ama belirti yok bakalım ne zaman gelmek isteyecekler minnoşlar 😁🌸