Kbrs @Miss
@Mstfnnannesi
Kızlar ben sizin sorularınızı yanıtlıyım.
Öncelikle kan sulandırıcı kullanan biriyim. Clexane 0.4 lük ve günlük asprin de alıyordum. Bu arada 35haftalığım doktorum rahatsızlığımı da sıkı takip ediyor. Allah’a şükür sorunsuz bu son düzlüğe kadar geldik.
34.haftamda asprini bıraktık iğneye devam suanda. Doğum seklimizde sezeryan olucak yani spinal sezeryan bu arada epidural sezeryan kan sulandırıcı kullananlar epidural de yaptıramıyor. Bebeğimin döndü şuan normal doğurmam icin tüm engelim kan sulandırıcı kullanmamdan dolayı. Doktorum bunu riske atamayız kanamayı durduramayız planlı doğum gerceklestrmemz gerekiyor dedi. Cünkü Doğuma belli bir saat dilimi kala ilacı kullanmicağımız icin. Ama bunu normal Doğumda ayarlamak imkansız gibi birsey cünkü anlık gelişebilir herşey doktorumda bu şekilde açıklama yaptı. Kolay kolay normal Doğumu hiç bir doktor göze almaz bu durumda bende almak istemiyorum kanamanı durduramamaktan korkarız dedi. Ve mecbur sezeryan 15gün insallah yavruma kavusucam