Bugun 13+6 yım dedim bır hastaneye gidin belki kendını belli eder cinsiyeti için malum benım kontrolü 1 ay var daha amaaan gitmez olaydım bezmılem dekı malum doktor hızım cıhaz eskı falan dedi ılkten goremıyorum sonra var Bor çıkıntı galiba dedi sızce nedir bu anlamadım