gulsevenakil benim ilk gebeliğim ben ne 2 ye nede 3 e gitmeyi düşünmüyorum. Testlerin yanılma olasılığı çok yüksek üstelik motivasyonunuzun en yüksek olması gereken zaman da bu tarz yanıltıcı şeyler sizi de aileyide yipratabilir. Benim tavsiyem bu. Zorunlu değil ki çocuk sağlıklı olsa da olmasa da senin evladın ❤