Melisakplnn Kızlar söyledikleri kadar risklimi sırt üstü uzanmak korktuğum için hiç uzanmıyprum ama doktprumada soracam gittiğimde ?
Deemetibostnci Melisakplnn uzanınca dıştan belli oluyor oynanması izlemesini çok seviyorum o yüzden yatıom ben
moom222 Melisakplnn valla 28+3 günlüğüm cnm ara ara yatıyorum sgada solada sırt üstü yatiyorim biraz öyle braz böyle dinlen diriyorum vücudumuzun her yerini sabit br yere yatmak ağrıtıyor hafif sola yat tam yatma hafif sağa yat sırt üstü yat tam yatma hafif kalçamı daha da sola ver
Busraseyma Melisakplnn yani uzun süreli yatmak riskli diyorlar ama nstde sırt üstü uzun süre yatıyoruz çok çözemedim bende bu olayı
ada58 ben de merak ediyorum. sırtüstü uzandığımda bebek daha çok tekme atıyor hareketleniyor. rahat edemediği için mi tam tersi mi acaba
Naz88 Ne sırt üstü nede yan yapabiliyorum. Oturarak uyuyorum. Yatmaya hasret kaldım. 😭 sırt üstü yatarken yerleri daralıyor ve kordona dolanıyor diyorlar.