HMeyraaa Kızlar cuma günü normal test yaptım 10 dk sonra baktım çizgi yoktu üzüldüm bıraktım bugün bi baktım çizgi var sizce kuruma çizgisi midir başına böyle gelip de gebe olduğunu öğrenen oldu mu
Melikeex HMeyraaa 10 dakıkadan sonrası gecersız sayılıyor canım istersen emin olmak ıcın yine bı tane yap en kesin sonuc kanda cıkar bazen o testlerde de yanılma oluyo
Rukiye24 HMeyraaa ben canım iki gün üst üste hep çok sonra gördüm 3. Gün erken gebelik testinde silik gördüm betam 24 çıktı
Seval1276 Benim bir saat sonra çift çizgi çıktı ertesi günü tekrar alıp yaptım ikinci çizgi 10 sn arayla oluştu 😉
Seval1276 Sıkma canını bende her ay test yapardım o kadar stres ediyordum ki. Baktım olmuyor ara vereyim dedim bu ay olmasa da olur dedim tam da o ay hamile kaldım. Herkesin dediği gibi stres yapmazsan düşünmezsen o ay olursun
Zeliha1818 HMeyraaa Hz. Yunusun duasini oku olur mu ben o duanın gücüne çok inanıyorum sonrada istediğin şeyi söyle gerçekten bak ehliyette dosya yakip tekrar yazıldım sürekli o duayı okudum ve geçtim gerçekten o duaya inanıyorum
HMeyraaa Zeliha1818 la ilahe illa Emre sğbhaneke inni küntü minezzalimiin.. bu şekilde dimi ve kaç kere