28 e girmek üzereyim… yattığım yerde o tarafa toplanır gibi oluyorlar özellikle sol… ben ne tarafa yatsam rahat edemiyorum 2 haftadır… çok ayakta kalırsam bazen içim bunalıyor… hemen yorulmalar da başladı… arada kalp çarpıntısı… karın sertleşmesi… Doktoruma bahsettiğimde normal dedi geçmeyen durumlarda endişelenmelisin diyor