Umay255 Kizlar 10+3 gebeyim ve tavukdan etten midem bulaniyo ton balığı çok severim roka domates limonlu bugün canım çok çekti yedim ama Google kalsa yeme diyo birşey olurmu benim gibi Tom balığı salatası hastası olan varmı 🤣
DemirinAnnesiiii Umay255 dip balıkları yasak canım yeme bence 27. Haftamdayım iki hafta önce kontrolüm vardı doktoruma yine sordum kesinlikle yasak dedi dip balıkları İçin
Padfoot Umay255 eşimle en sevdiğim akşam yemeğidir ton balıklı salata. 30 haftalığım haftada 2-3 gün yiyorum
bebekrehberi Umay255 ton balığı yemeyin kesinlikle. Normalde de zararlı bi ürün gebelikte ağır metallerden dolayı hiç yenilmemesi lazım.
Umay255 DemirinAnnesiiii yemiyim mi yani canim zaten küçük kutusunu alıyorum inada bol sebze çok seviyorum
DemirinAnnesiiii Umay255 valla canım ben doktorumun bana dediğini söylüyorum gebelik boyunca dip balığı tüketme dedi doktorum bana hatta ben belki ilk 3 ay içindir dedim 25. Haftamda yine sordum ton balıklı salata falan yiyebilir miyim diye yasak dedi çok net bir şekilde
ozge_glmz Dip balıkları ağır metaller içerdiği için yasak ama kırk yılda bir yersen bişey olmaz herhalde tamamen sana kalmış 🤷🏻♀️
Busraah Bende ton balığı severim ve ulaşımı da kolay olduğu için doktoruma sormuştum sık olmamak kaydı ile yiyebilirsin dedi ama hala cesaret edemedim 🤭🙈🙈
Seymaben Umay255 hamileyken doktotum yasaklamisti dip baligi oldugu icin ve agir metaller barindiriyor diye 9 ay boyunca aserdim resmen yiyemedim simdide emziriyorum diye yiyemiyorum😅😅😅😅
Aksakal1907 @Umay255 14+5 haftalık hamileyim bı kere ton Balıklı pizza yemiştim yinede doktorunuza danışın