_Hill_
dgnadl 8 9 gün vardı benim galiba doktorum perinatoloji uzmanı işinin ehli tecrübe sahibidir. 1.20 cikti ben olumsuz baktım ama o olimsuz bakmadi 1 2 haftalik gebeliklerde 1.20 cikabilir dedi vajinal usg ile baktiginda
Rahim duvarlarimin kalinlastigini soyledi aradan 5 gün geçti betayi yeniledik 108 çıktı. Haklı çıktı 3 gün sonra 552 cikti kesemi hemen gördü. Allahın isi bunlar direk olumsuz dusununce gercekten olumsuz oluyor ki kendimden hiç umudum yoktu o.ay iliski 1 2 defa falan olmustu. Dusuk sonrasi korunuyordum 3 ay korunmustum. Allahın takdiri bebeğim 10+5 elhamdilullah 🥰 14 haziranda cinsiyetimizi ogrencez.