BuseBasderici Ezgifatma sizin vücudunuzdan gelen bir tepki. O haftada hele ki bebeğin kalp atışını hissetmeniz imkansız. Bende 11 haftalığım göbeğimizde bir nabzımız var ve atan o😊 yada gaz veya bağırsak hareketleridir. 20 haftadan önce hissetmeniz imkansız
Hs4523 Ezgifatma göbeğinizden geçen umblikeal arter yani kendi nabzınızın damarın hareketini hissediyorsunuz
Duyguserda Ezgifatma canım dün gece bende öyle birşey hissettim 10 haftalık hamileyim ama nabız gibi birşey galiba çok heyecanlandım bende
Ezgifatma sudamlasi inşallah bebege giden damardır her an bebegime bişey olacak korkusu var kalp atışı atıyormu diye düşünüyorum sürekli daha önce 2 tane bebegimin kalbi durdu sanırım o yüzden cok pimpirikleniyırum
sudamlasi Ezgifatma Dua etmekten başka ne yapabiliriz ki bebeklerimiz Allaha emanet benimde iki kaybım var şimdi 28 haftalığım çok şükür problemsiz gidiyoruz kalbini ferah tut🙏🏻