Elanurcalboga Kadınlar merhaba 32 haftalık gebeyim bebeğim çok fazla hareket ediyor asla durmuyor hatta eşim ben uyurken bile oynadığını söylüyor anormal bir durum mu bu kendini doğuma mı hazırlıyor acaba doğum kanalına mı yerleşmeye çalışıyor ne düşünüyorsunuz
Esmakks Elanurcalboga hareketli çocuk sağlıklı olduğunu ve suyunun iyi olduğunu gösterir telaş yapmayın:) 38.haftadayım benim minnoş hala maşallahı var
Anaadayi Elanurcalboga benimde 36 gayet normal fikir fikir bizimkide çok şükür sağlıklı bebeklerimiz ki mutlu mutlu kipirdiyorlar 20 dk uyur 20 dk uyanık olur dedi doktorumuz
Minigebe Elanurcalboga normalde 20 dk 2 saat aralığında uyuyo olması gerekiyormuş benim hanım asla uyumuyo doğunca da uyumicak diye korkuyorum 😄 max 1 saat deliksiz uyuyabiliyorum ya hareketine uyanıyorum ya da mesanemle kavga ettiği için tuvalete kalkiyorum🤦🏼♀️ 32 hafta olduk alıştım bu kadar hareketli olmasına 1 saat hareket etmese evham yapıyorum hemen dürtüyorum neredesin diye😅
meltemkumsal16 Elanurcalboga benim kızım da çok hareketli 32.haftadayiz 🙋♀️💃💃geceleri de uyanık gündüzleri de masallah mutlu oluyorum o kadar alıştım ki bazen duruluyor nerdesin kizcem diyorum 😇
Jabbarova 36 haftadayim benimde oyle merak etme enerjili cocuk aksine cok iyi saglikla kucaginiza alin inwallah
Limonzeytin Elanurcalboga Hareketli bebek iyidir iyi beslendğni iyi oksijn aldğnı ve sağlklı oldğnu gösterirmş. Bende 27 yin şükür benımde kızım baya hareketli doktorlarm iyi en sevdğmz bebek böyledir dedi benımde hoşuma gidiyo bu durum habıre onu hissetmek güzel 😊😊👍
BFA Benim bebeğimde öyleydi sürekli hareket ederdi doğdu yine öyle sürekli bir hareket uykuya düşman 😁😁😁
Elanurcalboga Çok şükür o zaman bende korktum erken doğum yapmaktan korkuyorum nedense içimde öyle bir korku var bende evham yaptım
iremcannn1907 Elanurcalboga çok normal canım ben sezaryen masasında bile yoğun tekmeler hissetmiştim o kadar hareketliydi. Şuan 5 aylık oldu karnımda neyse o. El ayak hiç durmuyor 😂