Semra17 Ayda çatlamalarım oldu.Bu durumu yaşayan oldu mu.Son aylarda genelde olmuyor mu .Çatlaklar için napıyorsunuz🙁
BusePolat Semra17 Ben 37 haftalık hamileyim. İlk gebeligim şuana kadar 15 kg aldim ama hiç catlamadim hamile olduğumu öğrendiğimden beri bebek yağı kullanıyorum ondan mi bilmiyorum genetik de olabilir
Edabykl Semra17 vucutla alakali bisey sanirim kuru bir cilde ve beyaz bir tene sahipseniz daha erken catlama gorulebiliyor ben 22+2 yim hic bisey kullanmiyorum catlamam yok mesela aklima geldikce sadece bebe yagi suruyorum sizde karninizi gogus altlarinizi nemli tutmaya calisin
selamvedua Bende bu hafta 3. aya geçeceğim 2 kilo vermeme rağmen çatlamalarım oluyor dizimde, bacaklarımda çok üzücü 😱