Bugün şeker yüklemesi yaptırdım. Ve sizinle paylaşmak istiyorum. 24. Haftamdayım. Ankara da özel bir laboratuvar a gittim. Gece 12 den sonra hiç birşey yemedim ve sabah 9 buçuk gibi oradaydım. Midem çok hassas olduğu için buradaki yazıları da okudukça çok korkmuştum nasıl içecem korkusu. Oraya gittiğim de ilk kan alındı. O arada bir büyük bardağın içine toz koydular sonra suyla karıştırdılar. Ben yanımda pipet götürmüştüm. Gerçekten ben tadını bilmediğim ve sevmediğim şeyler pipetle ağzımın içine bulaşmadan tek seferde bitiriyorum. Hemşire bana içeceğe istediğim zaman başlayabileceğimi ama ilk yudumdan sonra 5 dk içinde bitirmek zorunda olduğumu söyledi. Eğer kusarsam iptal olurmuş. Su dahi içne dedi. Daha sonra ben içtim ve 1 saat sürem başladı. Sürem bitti gidip tekrar kan verdim. Tekrar 1 sat süre tuttuk tekrar kan verdik 😣 sonra sonuçlar doktoruma iletileceğini söylediler. Gerçekten hiç korkutucu bir içecek değil. Aşırı şekerli gelmedi bana ama yavaş yavaş içseydim eminim midem bulanırdı. Kesinlikle pipetle deneyin. Uzun oldu ama benim gibi korkan kişiler vardır diye paylaşmak istedim 😊🥰