Meryy69 Selam kızlar biz 25 haftayı bitireceğiz neredeyse ama çok sürekli hareket hissedemiyorum sadece ben mi böyle bilmiyorum ama bazen okuyorum kıpır kıpır diye bizde sürekli olmuyor hareketli olduğu zaman gün içerisinde az oluyor sizlerde nasıl
yagmur_s Meryy69 ben 24+2 yim şu an. Bazı saatleri var özellikle hareket ettiği. Onun dışında gün içinde ben de çok hissetmiyorum. Normalmiş. Sanırım 27 den sorna fslsn artıyormuş hareket süresi canım.
Meryy69 yagmur_s inşallah artarda kafamız rahatlar yaa teşekkür ederim cevabın için ❤️Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
yagmur_s Meryy69 hareket ediyorsa içini rahat tut ne kadar çok olduğu önemli değil korkma yeterki oynasın. Bazen 1 2 gün hareket hissedilmiyormuş bile. Rahat olsun için. Amin inşallah ❤️