Bugün saat 13:25 TE anneliğe adım attım
doktora kontrole geldim tansiyonum yuksek çıktı Dr suni sancı verecek açılma olmazsa sezeryanla alcm dedi sonra tansiyonum yükselmeye devam etti Dr gebelik zehirlenmesi belirtileri olustu bebeği almam lazım ddi girdim 20 dk sürmeden bebeğime kavuştum ama aşırı derecede ağrım var bebeğim 3505 doğdu çok şükür iyi