kızlar bebeğim 22 haftalık hep aşağıda oynuyor ve afedersiniz vajına da hisediyorum gibi şimdi linç tayfası gelir der ay oynamasından rahatsız mı olunur felan hiç böyle şeyler yazmayın lütfen ben her oynayışinda şükür ediyorum neyse bugün biri bana bebeğin kaymış olabilir dedi bende ilk defa başıma geliyor ve kime soracağımı bilemedim siz bilirsinz die buraya yazdım normal mi?