K1a2d3e4r Kızlar 3 ay bar doğumuma ve doktor değiştirmeyi düşünüyorum bu hocaya giden var mı içinizde
cihandurumerve K1a2d3e4r aile doktorumuz diyebilirim kayınvalidem eltim görümcelerim hep gittiler. Çok iyi bir doktor alanında uzman. Ama kendine muayenehane açmış giriş ücreti çok pahalıymış diye duydum
Adakiz44 K1a2d3e4r merhabalar gittiniz mi acaba bende onunla doğum yapmak istiyorum ama normal olmasını çok istiyorum siz nasıl yaptınız
Adakiz44 cihandurumerve canım normal doğumumu tercih ediyor sezeryanı mı ben normal yapmak istiyorum ona göre onu seçmek istiyorum ama çok kararsızım