nazliaras_0621 Kızlar 24+1 iz Bi kaç gündür dis etlerim çok kötü sisik agriyo fırçalayınca kanıyor ne yapabilirim 😭😭
Nill2 nazliaras_0621 Ayy benimde o haftalar korkulu rüyamdı 😒 balon gibi şişmişti eti. Fırçalayıncada çok kanıyodu. Ama sonra zamanla geçti.
bebek3535 nazliaras_0621 Ben karbonatla çalkalamıştım birkaç gün sürdü şişliği ama o sürede hiç sıcak ve soğuk içmemeye çalıştım
Saylikesma nazliaras_0621 2 3 hafta önce falan bende de oldu canım sürekli sizliyodu dişletimi fırçalayamıyordum hemen kanıyordu birkaç kere tuzlu ılık suyla gargara yaptım çalkaladım o dindiriyordu iyi geliyordu sonra da geçti şuan bi sıkıntı yok çok şükür