Ysgl26 Ark haha postu ben açsam bu kadar olurmuş 😅 ben de yiyofummhergün nerdeyse yarım kilo. Şuan bile yiyorum
Buseyllzr Ark ay bu ben deli gibi midem yaniyor sonra ama kendime engel olamıyorum bide tuzluyorum eşim önümden aliyor artık ödem olcan diye 😂
Ftskoc Erik çıkmamıştı asermeye başladığımda. Zor bulduk. Göğsüm bile şişmişti. Şükür yiyince geçti. Her hafta alıyorum iki güne bitiyor.. bu hafta almadım zor duruyorum :)
Kontiko Ben de her gün yarım kilo yiyorum hem de bol tuzla 🤤🤭🙈 elim ayağım balon tuzsuz yiyebilşyosan ye bence bişey olmaz. Hem hamilelikte kabız olmaktansa cırcır olmak daha iyi😂
Yigitinannesi_ Ark tuzsuz yiyorm mecbr ödem olmiyim diye kocam artk 2 kilo aliyo bi aldığı zaman gecen 3 kilo aliyimmi zatn yiyosn sen diyo😂😂😂
Manian Ark ayy ben de ben de öyle çok erik yiyorum ki dilim yara oluyor artık,papaz eriği yemediğim günü günden saymıyorum
Annesininportakali53 Ark yarım kilo mu iyiymiş kuzum ben bir kilo erik yiyorum günde her meyveden vazgeçerim erikten geçemem aman ne zararı olacak en fazla ishal yapar meyve bu😋
leona98 Keske yiye bilsem😢 sadece 1 tanesini bile yesem hemen kusuyorum😢 normalde hamilelik boyunca kusmam, mide bulantim olmadi. Ama erik ve ya kiraz yiyibce hemen kusuyorum