Sonundabende dediğinin aynısını yaşadık iki gün önce. 7haftalıkken kanama yaşadım geçmişti. Progestana devam ediyodum günde iki kez. İki gün önce 9+2 falanken aynı yakınlaşma oldu. Sonra kahve lekelenme oldı. Çok değil ama iki sefer peçeteye silince geldi. Sonra ilacıma devam ettim. Bol bol yattım dinlendim. Allaha şükğr geçti. İlişkiden kasılmalardan kaçın, doktor ilaç verdiyse kullan. Bol bol ayaklarını uzat dinlen. Ama leke ya da kanama olursa hemen kontrole git aksatma canım. Kendini de sıkma