Ben ilk doğumumu 41+4 de yaptım. Gebelik hesaplaması ortalama bir hesap olduğu için bebek kendi gününü bekliyor. Doktor ertesi sabaha gün vermişti sezaryen için. Tam o sabah sancım başladı. Ama yapmadığım kalmamıştı yürüyüş, ananas tüketme, doğum egzersizleri vs. Ama bebeğim yine de kendi gününü beklemişti.