Bnmv-1 Kızlar sizler kaç haftalıkken demir ilacı kullanmaya başladınız ben normalde kullanıyordum doktorum şuanda kullanma 12. Haftadan sonra başlatıcam dedi bazen korkuyorum kanım çok düşer diye
Gamzeates Bnmv-1 14 hafta da başladım 31+1 haftalığız hala kullanıyorum cunku kansızlık önceden de vardı hala düşük yükselmiyor bir türlü
Nskyhn Bnmv-1 bir şey olmaz canım bana 16.haftada verdi ilaç dokundu icemedim uzun süre sonra değiştirdi toz verdi suya katıp içiyorum bugün kan verdim bakalım yükseldi mi merak ediyorum..hemen çok düşmez öyle. Roka tere yemeye bak ben öyle yapıyorum bı de pekmez
pediatrihemsiresi 20+1’im doktorum yeni başladı feramat. Ama aldığım multivitaminin içinde de bir miktar var