Gebeliğim çok riskli geçti, düşük ve erken doğum riski ve haliyle bol bol stres yaşadım. 30. haftada ciğer geliştirici iğne oldum. Belimde skolyoz var yürüyemiyorum artık, bacaklarımın ağrısından ağlıyorum. 2 cm açıklığım var ve bebeğim doğum kanalına yerleşmiş. İsteğe bağlı sezaryen yapılacak doktor Çarşamba günü alalım artık dedi ama erken mi bilmiyorum bebeğimi riske atmak istemiyorum. Kafam çok karıştı 🥺