Vera09 evet kesinlikle, 3. Gebeliğim ve o hissediş daha cok kelebek cırpınması giib oluyor o hissettiğiniz damar seğirmesi ve muhtemelen magnezyum eksikliğinden, hatta 2. Gebeliğimde bebeği rutin kontrolda kaybettiğimi öğrendim ama olamaz benim karnım pıt şıt atıyor dedim hayır o damar Atımı dendi. Bebeğin kalp atıslarını hissetme gibi birsey maalesef mümkün değil😌