Zemzems Merhaba kızlar Günlük pedim nerdeyse dolmuştu pembe kahve rengi karışımı lekelenmem oldu Doktorum progestan vermişti Başına böyle birşey gelen var mı ?
DemirinAnnesiiii Zemzems progestan ilacını düzenli kullan lekelenmen kesilmez ise mutlaka doktoruna tekrardan git canım. Ve gebelik sürecinde günlük ped kullanma mantar oluşumuna sebep olur. Benimde 9. Ve 14. Haftalarımda kanamam olmuştu. Progestan ve pruloton iğne kullandım
Cdem21 Burcuuuuu peçete kullan canım ve 2 saate bi değiştir bence bana hemşire arkadaşım öyle demişti günlük ped hamileyken mantar oluşumunu tetikliyormuş
Seyma2311 Bende aynı şekilde olmuştum iğne ve Progestan vermişti. Ama artarsa mutlaka geri gelin demişti. İsterseniz doktora başvurun. Bi de ayaklarınızı yukarı getirip sürekli yatmanız gerekiyor