Bu kasiklarda hamlamis gibi ağrı birden kalkamama ve birden yuruyememe karında sertlik doğum belirtisi mi arkadaşlar. Kontrolumuz perşembe günü ama 2 gündür oturunca kalkacak zaman hemen adım atamıyorum bebegim doğum pozisyonunda idi qcaba mi diye aklıma takıldı