Merhabalar. Karnim o kadar sert ve şiş ki gazdan çok rahatsız oluyorum artık. Gaz sancim felan yok cok sukur ama şişlik beni mahvediyor. Kabızda değilim. 8 haftalık hamileyim ama göbeğim 4 aylık gibi. Sabahları bu kadar degil akşam oluyor ne oluyorsa. Bu şişliği alabilecek birsey var mı?