GamzeDurmus askbebek ben joie serina 2 in 1 aldım e bebekten, ben aldığım zaman 1800 TL idi kampanya vardı şimdi ne kadar bilmiyorum ama çok iyi gayet güzel beğendim inşallah bebeğim de beğenir 🥰
NurrrH askbebek kızımda 4moms almıştım. Çok memnunum şimdi 2. Bebeğe de onu kullanıcam. Ben uyguna almıştım. Fakat fiyatları biraz uçmuş. O kadar fiyata değer mi tartışılır 😬
Nuraslanklc askbebek hiç almadım pek gerek görmedim açıkcası 😄 ama eğer alacaksanız elektrikli olanlar daha kullanışlı olur gibi yanında değilken çocuğu durdurması için daha iyi olur diye düşünüyorum