Aslii_rc haklisinesracim Tabi herkesin düşüncesi farklıdır herkesin düşüncesine saygı duymak ve saçma bulmamak gerekir🙏🏼 Ben sizin, bir eş’in sezaryen doğumda bulunmamasını desteklediğinize fikrim tersi olsa da saygı duyuyorum Sevgi ve saygı ile 🌸
Aslii_rc Pelinakcn evet o konularda hiç sorun yok sadece sezaryen de almıyorlarmış üzdü açıkçası bu durum 😢
Ocean-blue Aslii_rc bende emin olamadım bir yandan yanımda olsun istiyorum. Bir yandan korkup uzaklaşmasından yada düşüp bayılıp tüm doktorları başına toplanmasından korkuyorum. 🙈
SimayeceninAnnesi Aslii_rc arkadaslar esk sehır hast babayı doguma alıyoruz demısler dıye duydum dogrulugu varmıdır acaba
Aslii_rc SimayeceninAnnesi keşke cevabını bilsem aydınlatabilseydim sizi 😕🙏🏼 Hastaneyi arasınız direk bilgi alma şansınız olur belki Allah herkesin kalbine göre versin 🤲🏻
Obirgebe Aslii_rc çoğu hastane kabul etmiyor babalar kandıramıyorlar diye anneyle mi uğraşsınlar babayla mı😂
Afro-dit Aslii_rc devlette almıyorlar ozellerde de bazıları alıyor bazıları almıyor 2 kere sezeryan oldum eşim giremedi
Fatmainan haklisinesracim ne kadar saçma bir yorum yapmışsınız bebeğin her anına şahitlik eden babanın doğuma da şahitlik etmesi kadar doğal bir durum yok moral bozacak yorumlarınızı kendinize saklamanızı öneririm.