Mutluluk22 cigdem94 ben badem yağı ve Hindistan cevizi yağı kullanıyorum 29 haftadayım şuanlık çatlağım yok
d-sultan-m Ben dr özberk’in çatlak önleyici bakım yağını kullanıyorum; ablam hekim ve çok önerdi bunu bakalım nasıl olacak 🤗
balkupummm Ben hiç krem kullanmadım ama günde 5 litreye yakın su içtim hep. Ve doğumda yaptım hiç çatlağım olmadı. Anneminde olmamış. Biraz da genetik sanırım.