Caglaasya kızım 3 aylıkken kendi isteğiyle memeyi bıraktı. Birçok doktor ve ebeyle görüştüm, normal olduğunu zorlamam gerektiğini söyledi. Bir kaç kez ısrarcı oldum fakat memeyi ağzına alınca kriz geçiriyordu elimde. Üstelemedim bende mamayla devam ediyoruz. Memeyi bıraktıktan 3 ay sonra kendi isteğimle gebe kaldım. Kızımı 38 haftalıkken normal doğumla kucağıma aldım. Dikişsiz yırtıksız bir doğum oldu. Kızım için Haksızlık olacağını veya haksızlık yaptığımı düşündüğüm bir konu yok tek problem aralarında 15 ay olacak ve bu biraz beni zorlayabilir. Mükemmel bir anne tabi ki değilim, hiç kimsenin de kusursuz mükemmel anne olduğunu düşünmüyorum, fakat 2. Bebek geliyor diye de ilk çocuğumu öpüp koklamaktan, sevgi göstermek mahrum bırakacak kadar düz bakan biri de değilim, gerçek bir annenin de zaten bunu yapacağını düşünmüyorum. İkiz gibi büyüteceğim diyelim ☺️🌸