Havvakus 35.haftam benim de 3 haftadır nts de sancım çıkıyor ilk gittiğim de sancı+kasilmalarim vardı küçük bir serum taktilar gece 2de gitmiştim hastaneye sabaha kadar nts kontroller sonra sancı kesildi ama kasilmalar hep devam nts de az da olsa sancilarim çıkıyor her gittigim de umarım erken gelmez yaramaz Allah yardımcın olsun 🤲🌹