hunilimom Kaahvelii annem avucunu yala derdi 😂 bende 6 ay kiraz çıkmasını bekledim her yerime dokundum çocuk nasıl olur bilmiyorum 😂
Ozlm0916 Kaahvelii ben kışın ortasında erige aşermistik 3 tanesine 75 tl vermistik simdi pazarlarda kilo kilo 10 20 liraya bu seferde canm istemiyor 😂😂
Kader63ismail Kaahvelii benim canim cok afedersiniz ciger durum cekmisti sabaha kadar uyuyamamistim sonrada esim almadi oglumun bacak arasinda leke var tabi ondan dolayimi bilemiyorum annem yemedin o yuzden lekesi cikmis dedi
Kaahvelii Deletedmom73711 derler ya leke çıkar yok göğsünde yara çıkar falan diye merak ettim Canım bişi istedi de ondan 😬
Mucizem_00 Kaahvelii erkke cocukta pipin şişer kız da gögsün şişer derler 😁😁😁 herhalde gögüs şişer ne bilem
Mlssaseker Kaahvelii 2 hafta önce incir aşerdim günlerce rüyamda bile gördüm. Sormadığımız yer kalmadı ama temmuzdan önce imkansız olduğunı söylediler 😂
Kaahvelii Mucizem_00 benim teyzemin çocuk emzirirken olmuştu göğsünde yara ama böyle resmen açık yaraydı 🙈
Kaahvelii Mlssaseker ay zor bişi bulması da olsa olsa Aydında olur geçen yıldan kalan soğuk depoda falan ama oda belkii🥲
Kaahvelii Ozlm0916 hahahhaha kız ye yine de ben kiloyla yedim çok şükür çıktığı zaman çekmişti allahtan canım 😆
Kaahvelii Kader63ismail bende ilk oğlumda vişne istemiştim ama 1 hafta sonra anca yiyebildim diz kapağında nohuttan küçük leke var alakası var mı bende bilmiyorum 🙈
Mlssaseker Kaahvelii yok artık aramıyorum temmuzu bekliyorum 😂 ama hiçbir yerim şişmedi inşallah çocuğumda da leke olmaz 😂
Ozlm0916 Kaahvelii insanın canı olmayan şeyler cekiyo olunca yüzüne bakmıyor bu seferde canim üzüm istiyor ya 😅😅😅 degisik degisik seyler aşeriyom korelilerin yediklerinden aşeriyom
Kaahvelii Ozlm0916 pek iç açıcı şeyler yedikleri pek söylenmez ama 🙈 üzümmm ımm olabilir tabi ne kaldı şurada çıkmasına az daha bekleyelim😆