Anneelif henüz çok erken yani ilerleyen haftalarda yukarı çıkabilir. Bende hep çok aşağıda taşıyordum bebeğimi. Ama 25. Haftaya kadar yukarı çıkmayınca doktor rahim ağzını ölçtü 2.5 altında çıktı erken doğum riski var dedi. Proluton depot iğne yaptırdım her hafta rahim kasılmasını önleyici ve vajinal progestan kullanıyorum. Şuan 30. Haftaya gireceğiz. Hep istirahat ettim yemek tuvalet banyo dışında hiç kalkmadım ki aşağı baskı yapmasın açılma falan olmasın diye. Şuan rahim ağzı 3e çıkmış. Risk yok dedi bebekte yukarı çıktı. Ama henüz haftamız erken olduğu için her hafta iğnemi oluyorum vajinal progestana devam ediyorum 34ü rahat görsem ciğerleri gelişimini tamamlamış olacak zaten sonra keseceğiz ilaçları. Ne zaman isterse o zaman doğsun diye 🙏🏻