Elifmustiii Bebegimin hareketlerini sadece ara ara baloncuk olarak hissediyorum normal mi acaba 22.haftaya bugün girdik kız bebeğim olucak inşAllah
Asu33 Elifmustiii 21.hafta içindeyim ben de oğlum olacak Allahın izniyle baloncuk gibi şeyi ben de yaşıyorum bazen çok bazen az yapıyor