muserref02 Arkadaşlar neredeyse bebeğimin ve benim tüm eksiklerimizi tamamladım diyebilirim hele şükür bitiyor☺️ 27.haftada bitirdim resmen diyebilirim🧡 Sadece lohusa pijamalarında kararsız kaldım, 3 pijamayı da almayı düşünüyorum linktekileri tercih ettim sizin fikrinizi de almak istedim🌸 [https://mutluresim.com/images/2022/05/30/1GXGl.png] [https://mutluresim.com/images/2022/05/30/1GesP.png] [https://mutluresim.com/images/2022/05/30/1G3bZ.png] Fikirlerinizi bekliyorum, Veeee son olarak da sizin hastane çanta listenizi de merak ediyorum eksik bir şey varsa tamamlamak istiyorum siz neler hazırladınız🐣
GamzeDurmus muserref02 Canımız annemiz artık forum da resim yüklemek çok kolay 🥳😍 https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
ipekveatlas ben de böyle elbiseli ve normal takım almıştım ama elbiseyi kanamadan şeyden hic giymek bile istemedim bana gereksiz geldi