En kötü ağrı taş düşürme ağrısı değilmiş, hamilelikte taş düşürmekmiş arkadaşlar. 😔
23 haftalık hamileyim karnımda başlayan ağrı yavaş yavaş sağa kayarak sağ belime geçti o kadar ağrıyo ki uyuyamıyorum bile sürekli uyanıyorum. Doktora gittim hamilesin yapcak bi şey yok diyolar usgda sağ damarımın genişlediği çıktı muhtemel taş dedi doktor su içiyorum arada parol alıyorum ne yapcam hiç bilmiyorum aranızda bu durumu yaşayan var mı 😔