Tenay ben Aralıkta doğum yaptım hastanede vardı ama malum herkesin kullandığı şey ne kadar temizde olsa içim almazdı o yüzden arkadaşımdan aldım elektrikli hem çok güzel çekiyo hemde sütüm çoğalmıştı küvözdeydi oğlum sağıp bırakıyodum hastaneye çünkü manuel işe yaramıyor bazı bebek mağazalarında var uyguna dışarı çıktığınızda da sağıp bırakmak için iyi oluyo ne kadar varsa çekiyo benim süt torbasında 160 150 görüyodum 2 göğüsten