Missmiyuki Mucizem_00 herkes bilmez ama milletin ağzı alışmış beypazarına. Asıl maden suyu giresundan inişdibidir. Her yerde bulamazsınız sodyum oranı düşüktür içimi rahattır soğuk kaynakta sişelenen maden suyudur.
Eslem_1 Vera09 sodyum oranı düşük olmalıymış nasıl acaba ben de arıyorum hiç içmedim gebelik boyunca ama eşim içerken içeriğine baktım kalsiyum ve magnezyum oranı epey yüksekti ama hangi markaydı bilmiyorum
Vera09 Missmiyuki hamileliğe kadar inişsibi içerdim ama inişdibinin magnezyum oranı çok düşük diğerlerine göre
Deletedmom727271 Kızılay Erzincan magnezyumu yüksek ve sodyumu düşük. En yüksek magnezyum oranı onda. Ben hep onu tükettim.
Eslem_1 Deletedmom727271 hmm ben de bir bakayım hiç içmedim 35. Haftaya kadar ama kalsiyum ve magnezyum oranı yüksekmiş bilseydim daha önce başlardım her gün mü içiyorsunuz bunu..
Mucizem_00 Eslem_1 vücut için mineral acısından her gün olmasa da 2 3 güne için diyolar ama sodym oranı düşük olmalıymş işte Kızılay diyor arkadas düşük diye ama Beypazarı kac bilemedim bakmak lazm
Vera09 Eslem_1 sodyumu düşük beypzarının diye biliyorum içerik olarak en zengini ve ulaşabiliri o benim için. Mesela kızılayın magnezyumu da çok yüksekti ama potasyum ve sodyumu da yüksekti
Deletedmom727271 Eslem_1 Her gün bir tane içtim canım. Doğum yaptım hala içiyorum günde bir tane kramplarıma iyi geliyor.