Bende şehir Hastanesi düşünüyorum Allah’ın izni ile daha 21haftadayiz ama orda çalışan hemşire bir ablam şehir Hastanesi’nin doğum sertifikalarının ve temizlik sertifikalari yönünden Konya’da 1nunara olduğunu söyledi tek dezavantajı tek kişilik oda yokmuş maalesef oda artık iki gün idare edilir