Bende adetim gelmeden önce test yapmıştım aynı böyle silik çizgi çıkmıştı🤗 2-3 gün sonra tekrar yap sabah ilk idrarınla o zaman daha koyu çıktığını görüceksin. Ama bebiş var🤲🏽😍 Hayırlısı olsun inşallah, Rabbim sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin❤️❤️