Nessozz Kızlar biraz önce tuvalette sifon çekerken beyaz renkte bir orta boy biraz da irili ufaklı akıntı gördüm parça şeklinde. İç çamaşırımda vardı ama çok azdı peçeteye de gelmeyince inceleyemedim. Sizce nişan olabilir mi?
Nessozz Nessozz duşta bir küçük parça daha geldi baktım sümüksü bir yapıdaydı. Galiba nişan buu kızlarrr
Nessozz Sarahh yok onu biliyorum da nişan kahverengi pembe veya şeffaf olur diyorlar ya normal akıntı renginde beyaz olunca acaba akıntı mı diye danışayım dedim 🙈
Cmre35 Sarahh valla benim oğlumda nişanım geldi yatisim yapıldı yarım cm acilmam varmış suni sancı verdiler 6 7 saat sonra doğurdum
Nessozz Melekzx bazen şeffaf da geliyormuş ama benimki şeffaf da değil bildiğin beyazdı. Duşa girdim küçük bir kez daha geldi. Bence nişan yaa 😂😂😂
edaliannee Benm doktorım hep leke şeklinde gelir dedi . Akıntı olması çok normal son haftalarda artar dedi
Nessozz Cmre35 yarın kontrolüm var bebek aşağı baskı yapıyor hep bi kaç haftadır yalancı sancım da oluyor. Yarın hem kontrol hem çatı muayenesi var bakalım nolcak. Nişan mı değil mi doktora da sorucam.
Ebrrlyla Hilalya35 kişiden kişye göre değişiyo heralde benmde pembe ve leffaf gibi sümüksü bir yapıdaydı 12 saat sonra doğurmuştm geldikten sonra