Vanilyasekeri34 Kızlar sezeryan doğum yaptım ve 3. Gündeyim sütüm çok az geliyor silikon uç kullanıyorum ve 1 hafta kadar şırıngayla emzirir gibi mama vereceğim. Doktor zamanla sütün gelir sakın emzirmeyi ihmal etme dedi. Sizde durumlar nasıl??? 😣
ipekveatlas Vanilyasekeri34 durmadan emzir benim de 3. gün gelmişti hemen duşa girip sıcak suyun altında ovdum çoğaldı zaten bebek emdikçe çoğalıcak görceksin
Diloss_14 Vanilyasekeri34 sıcak kompleks yap göğüslerine canım sıcak havlu veya sıcak su torbası yap koy masaj yap iyi geliyormus