kızlar selam sımdı 38+6 yım ben bugun 38.haftam mı bıtmıs oluyor 39.haftam mı 🧐
Glnz 39 bitiyor.. 40cı haftanın günlerine başlayacaksınız Allahın izniyle 🥰
Glnz 38. Haftanız bitiyo 39. Haftanıza giriceksiniz
Glnz canım uygulamada kaç günlük yazıyor?
Zeynonun_annesi yani ben şu an 9+3 isem 10. Haftanın içinde mi oluyorum
uygulamada suan 7 günüm kalmıs yazıyor
Glnz o zaman 40cı haftanızı yaşıyorsunuz.. doğum yaptınızmı? 🥰
Ademmeva evet canım
Ademmeva evet canım 10 haftanın içindesin
Ademmeva evet 🥰