27 haftalığım 1 hafta önce acile gitmek zorunda kaldım. Bebeğin baş çevresi biraz büyük doktoruna git takibe alınsın dedi. Bugün gittim sınırda sonradan düzeliyor genellikle asıl karnı küçük dedi bunu takibe almalıyız iki hafta sonra gel dedi. Bu durumu yaşayan var mı? Varsa nasıl seyrediyor durumu?