Bende totem yapmak istedim 36 haftada nst de sancilarim çıkmaya başladı hemşireler ebeler fazla bekletmez dedi ama biz hâlâ bekliyoruz yalancı sancılarım çok fazlaydı ama 5 gündür tamamen geçti 🤭 galiba 40 geçecek geçmesini istemiyorum yaşadığım yerde doktor yok kontrole bile gidemiyorum kızımda suyum gelmişti inşallah bı an önce dogururum. Dua edin kızlar bende bebeğimi sağlıkla kucağıma alıyım🤗