Kızlar merhaba, 7 haftalık hamileyim bugün doktora bebişimin kalp atışı dinlemeye gittik. Fakat doktor kesesinin olması gerekenden biraz küçük olduğunu söyledi ve serum verdi. İlaç verdi. 6+2 gibi duruyormuş gelişim. Fakat bebeğin sağlığı iyiymiş. Bu durumda olan var mı? Beni biraz üzdü Bebeğimin kalp atışına bile sevinemedim. :(