Asli_3550 Merhaba, 7 haftalık hamileyim romatizmam olduğu için ve bebeğimin kese gelişimi biraz geri olduğundan olması gerekenden küçük olduğundan doktor dekort kortizon verdi. Aslında gebelikte kullanmak istemiyorum. Kullanan var mı acaba?